ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
بازگشت به بالا
آژانس برندینگ آفرید

شرکت‌های موفق امروزی در فرآیند برندینگ، مصرف کنندگان را تبدیل به شرکای غیررسمی خود کرده اند. در عصر امروز استفاده از برندینگ دیگر یک انتخاب نیست بلکه باید است. ما در آژانس برندینگ آفرید به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از روش‌ها و رویکردهایی مبتنی بر دانش و تجربه، برندهایی ماندگار ایجاد و یا برند خود را به صورت اصتوسعه دهید.

قبل از مطالعه ادامه متن پیشنهاد می کنیم بخش معرفی مشتریان آفرید را ببینید.

 


خدمات آژانس برندینگ آفرید

تدوین هویت مفهومی برند |  جوهره برند ( چشم انداز – ماموریت – ارزش‌ها) | میراث ( تاریخچه – داستان ) | فرهنگ | جایگاه برند ( مزایای رقابتی – اشتراکات رقابتی ) | وعده برند ( ویژگی‌ها – اختیارات – ادعا ) | هویت کلامی ( لحن و زبان – عناصر کلامی – نامگذاری ) | شخصیت برند ( حاکم – عاشق – همه‌پسند ) |  تدوین و طراحی برندبوک

 

طراحی هویت بصری برند | ( لوگو – تایپ – پترن – اوراق اداری – مسکات – رنگ – کاتالوگ و بروشور – بسته بندی – چاپ و تولید – پوشاک سازمانی – پیکتوگرام ،مسیریاب – تبلیغات محیطی – طراحی وسیله نقلیه – طراحی داخلی – هدایای تبلیغاتی – ارائه دیجیتال)

 

فراهم سازی ابزارهای برندینگ دیجیتال | ( طراحی سایت – مدیریت شبکه‌های اجتماعی – بازاریابی محتوا – عکاسی تبلیغاتی و مدلینگ – تیزر تبلیغاتی )

برنامه ریزی و برگزاری رویداد

 


 

تدوین هویت مفهومی برند

به یک بنای ساختمانی فکر کنید، تصور کنید قرار است سازنده آن بنا باشید، بنایی که قرار است سال‌ها دوام داشته باشد. آیا ساخت بنا را از نمای ظاهری شروع می‌کنید؟ قطعاً موافقید که پاسخ منفی است. وقتی صحبت از یک بنای قوی است و هدف ما استفاده‌ای طولانی مدت است منطقی ترین انتخاب برای گام‌های ابتدایی محاسبات لازم برای یک پی ریزی مناسب است.
حالا به تاسیس یک برند فکر کنید، رویکرد درست چیست؟ تفکر و بررسی برای یک پی ریزی مناسب یا طراحی یک لوگو و ایجاد توهم برند بودن؟ شاید حالا که با این مثال به موضوع نگاه می کنید پاسخ شما تفکر و بررسی برای پی ریزی باشد اما جالب است بدانید که معمولاً این مسیر به شکل صحیح طی نمی شود و بعضی صاحبین کسب و کار با مشاوره های اشتباه یا عدم وجود دانش و تجربه لازم، مسیر برندینگ خود را از طراحی لوگو شروع می کنند…
رویکرد ما در آژانس برندینگ آفرید، ارائه راهبردی جامع در مسیر برندینگ است. رویکردی که با نگاهی مبتنی بر دانش و تجربه بتواند زمینه ساز فعالیت طولانی مدت، توام با کیفیت عالی باشد. ما مسیر برندینگ را به لایه های مختلف تقسیم کرده ایم و سفر خود در کنار مشتریان و مخاطبین عزیزمان را از لایه درونی آغاز می کنیم…

 


 

طراحی هویت بصری برند

سفر ما در مسیر برند شدن بعد از عبور از پیچ و خم های تدوین هویت مفهومی به دومین مرحله یعنی طراحی هویت بصری برند می رسد. اینجاست که چشمانمان به مناظری بدیع از ترکیب رنگ، خط و معنا می رسد. کم کم شما می توانید جلوه هایی از ظواهر مرتبط با برند را مشاهده کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. اعتقاد ما در آژانس برندینگ آفرید تامین زیرساخت لازم در قسمت لایه درونی و بعد نمایشی شایسته از برند در لایه های بیرونی است.

عضویت در کانال تلگرام آفرید
در اینستاگرام همراه ما باشید
کلیه حقوق ( محتوا و تصویر سازی های ) این سایت متعلق به آفرید می باشد.