ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
بازگشت به بالا
آژانس برندینگ آفرید

ده دلیل مهم برای اهمیت برندسازی در کسب‌و‌کار شما

0 2 سال قبل
هر چیزی که در مورد هر محصولی که استفاده می کنیم می دانیم حاصل برندینگ آن محصول و کسب‌وکار است. برندینگ واسطه پیوند بین کسب‌وکار و مشتری و همچنین مشتری و کسب‌وکار است. برندسازی برای هر مجموعه اعم از کوچک، استارتاپی، مشارکتی و یا بزرگ ضروری است. در ده دلیل مهم در خصوص اینکه چرا برندسازی برای شرکت شما مهم است را با هم مرور می‌کنیم.

1- یکپارچگی

فرآیند برندسازی نام، لوگو، فعایت شما در فضای آنلاین، محصول/خدمات و جذابیت‌های کسب‌وکار شما را برای اقشار مختلف مردم نمایش می‌دهد. به صورت مستمر روی ابزارهای بازاریابی تمرکز کنید و سعی کنید محتواها را در همه کانال ها به شکل یکسانی توزیع کنید. این یکپارچگی شفافیت بیشتری برای مشتریان و شرکای تجاری ایجاد می‌کند که قطعاً اعتمادساز است.

2. دارایی

برند یک دارایی مهم است. آنچه در فرآیند برندینگ به مردم ارائه می کنید، بخش بزرگی از کسب و کار شماست. ارزش آن به اندازه درآمد و فروش است. چیزهای زیادی مانند امور مالی، سطح خلاقیت و زمان ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند. نام تجاری تفاوت‌های عینی بین سطح درآمد، مقدار فروش و میزان بدهی و حتی انحلال مجموعه ایجاد می کند.

3. فروش

برندسازی باعث ایجاد فروش و درآمد بیشتر برای کسب و کار شما خواهد شد. شما بر اساس نحوه عملکرد واستراتژی های بازاریابی و برندینگ کسب درآمد خواهید کرد. برندینگ باعث خواهد شد مشتریان وسوسه شوند که شما را آزمایش کنند و نتایجی که به دست می‌آورند تعیین می کند که آیا خواهید توانست فروش بیشتری داشته باشید یا خیر.

4. راستگویی و رستگاری

برندسازی یک بیانیه مهم است. به واسطه برندسازی اعلام می‌کنید که به وعده‌ها و ادعاهای مجموعه خود عمل می‌کنید. هر چیزی که کسب‌وکار شما برای آن ایجاد شده است وهر هدفی که از تشکیل سازمان خود دارید، باید در سراسر مجموعه شما نیز توزیع و دیده شود. در غیر این صورت پیوند بین عناصر شرکت قطع می شود و مشتریان گیج می شوند و از کسب‌وکار شما دور می شوند. قول‌هایی را که نمی توانید به آنها عمل کنید، در برنامه‌ریزی‌های محتوایی و بازاریابی خود بیان نکنید.

5. ادراک

برندسازی به شرکت‌ها فرصت می‌دهد تا به مشتریان اجازه دهند کسب‌وکار را همان‌طور که واقعاً هست ببینند. این فرصت باعث شفافیت، حس اعتماد و همراهی در مخاطبین خواهد شد. برندسازی باعث باز شدن فضاهای بسته پیرامون برند شما خواهد شد به طوری که مخاطبین و مشتریان شما دسترسی بهتر و شفاف‌تری به اطلاعات داشته باشند و بتوانند در مورد شما قضاوت کنند.

6. اولویت‌سازی

مردم بیشتر به شرکت هایی با یک هویت ساختاریافته از برند وابسته هستند تا شرکت هایی که چنین هویتی ندارند. هویت برندها پیوند و ارتباطی پر از خاطرات و لحظات خوب ایجاد می کنند و مشتریان هرگز آن را فراموش نمی کنند. مجموع این المان‌ها می‌توانند منجر به ایجاد اولویت برای شما در ذهن مخاطب شوند.

7. وفاداری

یک فرآیند برندینگ خوب وفاداری مشتری ایجاد می کند. مشتریان وفادار در مواقع خوب و بد به حمایت شما ادامه خواهند داد. آنها پیام مثبتی را به افرادی که می شناسند منتقل می کنند. نفوذ آنها مخاطبین جدیدی را به کسب‌وکار شما معرفی می کند.

8. ایجاد اعتماد

همانطور که مشتریان با کسب و کار شما آشنا می شوند، فرآیند اعتماد ایشان به شما هم آغاز می‌شود. برای ایجاد اعتماد، باید به مشتریان دلیلی بدهید تا شما را با آن آزمایش کنند. برندسازی باید به درستی انجام شود زیرا اولین مشتریان و مخاطبین برای کسب‌وکار شما بسیار تعیین کننده هستند. خدمات استثنایی به مشتریان، تجربه با محصول و خدمات و ارتباطات مثبت در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوال شما توسط کارشناسان آفرید پاسخ داده شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عضویت در کانال تلگرام آفرید
در اینستاگرام همراه ما باشید
کلیه حقوق ( محتوا و تصویر سازی های ) این سایت متعلق به آفرید می باشد.